Papper på rymmen

Har kommit hem från promenaden som tog ungefär två timmar. Är faktsikt lite trött i benen, även fast vi inte gick så överdrivet långt på de där två timmarna. Fick även i uppdrag att torka vår hund Ludde efter han hade duschat och det är alltid lika roligt att få hundratals stänk på sig när han skakar av sig vattnet. Det är i alla fall tur att han är liten. 
     
Skulle ju plugga nu när jag kom hem men jag hittar inte de papper som jag behöver för tillfället. Hoppas verkligen inte att jag har glömt dem i skolan. I värsta fall måste jag be en kompis scanna in dem åt mig... men det är rätt många så jag hoppas jag slipper att be någon. Håll tummarna för att jag hittar dem.

image16
                                                                   

Ha det bra!

/elinpelin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0