Trött

Efter en snabbtitt på vad som händer där ute i lokalerna kan jag snabbt konstatera att de personer som fortfarande sitter kvar har en varsin drink kvar. Därför finns det inte så mycket annat att göra än att gå tillbaka till datorn. Har även tagit en påskmust för att kunna hålla mig vaken bättre - hur ska jag orka att springa? Kanske får göra det imorgon, eftersom jag inte börjar förrän klockan elva. 
        Kan även tala om att jag fick ett påskägg av jobbet idag. Det som är tur är att ägget i princip bara är fyllt med choklad, vilket är det enda godiset jag äter.

Nu verkar det dock som att de sista personerna drar sig till rummen. Ska gå och checka..

Ha det bra och sov så gott!

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Jennie

choklad är ju alltid gott ;D

2008-03-22 @ 00:03:35
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Natta

ja jag behöver ju pengar så ;D

2008-03-22 @ 01:05:39
URL: http://naaatha.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0