Viktökning var det här :O

Snö, snö och åter snö.. det är som att världen har något emot ett normalt väder. Kan det inte vara snö på vintern och varmt på våren?
        Fick i alla fall ett bra tillfälle att övningsköra i halt väder. Däremot kändes det ju lite ovant att ligga i 70 på motorägen men vad ska man göra när man har en pappa som skriker bredvid?

Senare bar det av till middag hos mormor och morfar. Eftersom de har en ordentlig våg blir det alltid att jag väger mig där. Men det skulle jag inte ha gjort.. väger bara en aning  mer än vad jag tidigare har gjort. Har tidigare vägt ungefär 64 men nu var det 68,5. Det blir helt enkelt inga mer efterrätter för mig på jobbet :P.

Kollar på CSI nu (mycket distraherande med en stor TV på rummet) och såg tidigare på parlamentet med Björn Gustavsson. Som så många andra måste även jag säga att jag älskar hans humor. ^^

Ha det bra!

/elinpelin


Kommentarer
Postat av: LINN

björn är bäst :)

2008-03-24 @ 21:48:33
URL: http://landerssoon.blogg.se
Postat av: Anonym

Hehe, så du gick hem dirket och blogga din vikt :P hehe.. hoppas vi ses på fredag! Tack för idag!
pusspuss

2008-03-24 @ 22:13:42
Postat av: Elin

Haha, aa jag var tvungen. Det var ju typ värsta chocken..
Mm, ska försöka att komma. Skulle vara lite roligt och det är ju inte varje dag du fyller tjugo ^^

2008-03-24 @ 22:25:52
URL: http://elinpelin19.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0