Ett efterlängtat inlägg ^^

Tja, tja!
Nu har det gått ett tag igen sedan jag bloggade. Detta är för att jag kom på att det tog alldeles för mycket dyrbar tid av mitt liv. Kände att jag var tvungen att lägga min energi på något annat. Men, men nu har jag lite tid över.

Har hänt rätt mycket sen sist. Har bland annat gjort slut med Jimmy för ett par veckor sen. Visst känns det konstigt men jag hade även funderat på det ett tag. Tror att det kanske skulle ha fungerat bättre om vi hade träffats lite senare i livet men nu blev det som det blev. Det som är mest synd är att vi kanske aldrig kommer att prata mer. Det händer t.ex. aldrig om man är ovän med en kompis - man kommer fortfarande att se varandra. Det blir ett så abrupt slut på något sätt.

I helgen var jag även nere i Malmö på Urix (en åsiktsfestival). Det var både roligt och lite jobbigt på samma gång. Kan vara lite ansträngande att bo fyra dagar med folk man känner halvbra. Men har i alla fall tagit mitt första dopp i havet (fast med våtdräkt). Låg och snorklade i en halvtimme och tittade på alla alger ;).

Men ska nog gå och plugga lite nu. Har sjukt mycket att göra nu i maj både med skolan och ungdomsrådet. Håller bland annat på att fixar lite till en festival som vi anordnar. Den kommer nog bli riktigt lyckad, bara det inte börjar regna. Men kom gärna till den och titta. Den kommer att vara den 24 maj klockan tre/fyra bakom Ekens fritidsgård i Handen.

Pussar och kramar<3

/elinpelin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0