Evighetscirkeln

Nu orkar jag faktiskt snart inte mer. Känner att allting bara går om och om igen och aldrig händer det något nytt. Känns inte heller som att det är någon idé att gå på så många lektioner längre eftersom de flesta betygen nästan är klara. Fast vad ska man göra? Det är ju inte riktigt så att man bara kan stanna tiden ett tag för att slippa göra alla saker. Men tänk va skönt att bara sitta framför tv:n/ ligga i solen hela dagen och inte behöva göra ett skit. Det kommer ju däremot inte att hända på ett tag, men man kan ju alltid drömma. Känns verkligen som om det är hur mycket som helst just nu... men tyvärr orkar jag inte bry mig.

Det som ligger på dagordningen imorgon är att äta lunch med ägaren från Vegabaren. Ska även på träning senare på kvällen och försöka öva in en koreografi som jag inte alls kan. Har uppvisning nästa vecka så det är lite kris med det. Sen är det bara det vanliga som gäller: skola och plugga till prov. 

Nej, nu måste jag gå ner till övriga familjen som jag har lyckats få på väldigt dåligt humör. Är nämligen tvungen att packa upp några väskor i hallen som mamma gnäller på minst två gånger om dagen.

Vi hörs!
/Elin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0