Paddling och övernattning

God kväll alla bloggare där ute!

Det var ett tag sen nu igen, så jag tänkte att det var dags att skriva ett litet inlägg. Kommer precis från en tupplur på cirka fem timmar och är därför en aning seg. Har varit ute och paddlat och övernattat idag och igår med skolan och det är nog därför jag är seg skulle jag gissa.
        Måste säga att det var rätt roligt med en utflykt såhär innan skolavslutningen. Vi hade ju även tur med vädret också och det var ett stort plus. Alla kottar som jag hade under mitt liggunderlag i natt var däremot ett stort minus.

Måste gå och ta hand om min packning från utflykten nu, vilket jag inte ser fram emot. Detta är eftersom allting är virat i plastpåsar, som skulle skydda sakerna från att bli blöta vid en eventuell tippning av kanoten.

Många kramar!
 /elinpelin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0