Underbar dag

Vilken underbar dag det har varit idag! Vädret har varit helt fantastiskt och jag har kunnat göra vad jag har velat. Hehe, bland annat att sova till klockan halv tre. Det var lite extremt och lite synd, eftersom jag missade en bra solstund. Händer däremot inte så ofta att jag får sådana tillfällen nu för tiden så det gäller ju att passa på när man har chansen. Får väl bara se till att det inte händer imorgon också. 

Blev faktiskt även en väldigt trevlig kväll med familjen - blev att vi flummade en aning. Ifall ni vill läsa lite mer om detta kan ni kika in på syrrans blogg.
        Till middagen blev det första grillningen ute och det ledde till att jag kunde äta varm banan med choklad och glass till efterrätt. =)

Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig så att jag kan komma upp lite tidigare imorgon.
Sov gott alla bloggare <3

/elinpelin


Kommentarer
Postat av: Julia

Det var faktiskt fint med stenarna där uppe :)
Visst var det kul att flumma!XD

2008-05-11 @ 16:22:26
URL: http://JuliaCastlin.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0