En dålig dag

Idag har det inte varit någon bra dag. Alltiing som har kunnat gå fel har verkligen gått fel. Mest irriterad är jag nog över provet i nationalekonomi som gick fruktansvärt dåligt. Behövde verkligen ett mvg på det men nu blev det ju som det blev.

Fast jag blev riktigt glad över att se att jag fick tillbaka drygt 10000 på skatten. Hade bara tänkt att jag skulle få tillbaka cirka 3000. =) Det hjälper ju till en bra bit på spanienresan.

Hehe, just nu känner jag verkligen att jag borde plugga men jag har inget hemma så jag är lite frustrerad. Vet att jag kommer få plugga som en galning sen annars...

/ec

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0