Jobb

Och så har man börjat jobba igen efter ett ganska långt uppehåll. Ganska skönt att få lite mer pengar. =) Slutar om en halvtimma men jag tycker att det har varit väldigt skönt idag. Allt har flytit på väldigt smidigt, tycker jag.

Sen måste jag ju bara få nämna att det äntligen är påsklov. Var inte direkt så trött efter fem veckor i skolan sen förra lovet men det är alltid skönt att vara ledig. Då får man ju även lite tid att jobba ikapp sig i alla ämnen som man ligger lite efter i ;) Får se hur mycket plugg det blir men något borde jag väl ändå kunna åstadkomma...

God natt alla därute som inte fortfarande jobbar eller gör något annat roligt ;)

/ec

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0