10/12 torsdag

Nu har jag inte skrivit på länge och det märker man när pappa ringer för att höra om allt är bra med mig (även om han inte sade det rakt ut utan istället att det var något fel på datan - vilket han säkert har haft) ;P. Här kommer därför lite updates med början på torsdagen...:

Eftersom jag hade varit ganska trött på onsdagen så hade jag inte gjort färdigt min presentation som jag skulle hålla denna dag. Därför väntade jag med att göra presentationen till en annan dag.

Jag gick även till familjen, eftersom jag inte kunde på onsdagen. Den här gången så var Karla ganska jobbig måste jag säga. Till exempel så skulle hon absolut flytta om alla saker i julgranen till ett mycket högre ställe och ställde sig därför på soffans armstöd. När jag höll i henne, samtidigt som jag försökte få henne att sluta klä om granen, utbrast hon "Que no!". Grejen var att jag fångade henne när hon ramlade också och då sade "titta - där skulle du ha ramlat om jag inte höll i dig" men hon verkade inte bry sig så mycket. Men jag sade: "om jag inte får hålla i dig så kommer jag att gå hem" och då lät hon mig hålla i henne lite mer. Hon gick sedan in i badrummet och tog sin tandborste och tjatade om att få borsta tänderna. Hon gav sig inte förrän Pilar kom och sade nej. Alltså.. vilken trotsålder! Det var däremot mest i slutet bara, så det var ju skönt.

Justja, de betalade ju mig dubbelt förra gången jag var där men det hade Pilar glömt bort den här gången och snäll som jag är påminde jag ju henne. Har ju påmint förut också när de har glömt bort men nu tog det emot lite eftersom Karla hade varit så jobbig och att jag hade gått hela vägen dit på tisdagen utan att de var där. Var inte det snällt av mig att påminna då så säg!?

När jag kom hem gjorde jag i ordning lite fruktsallad, eftersom jag hade lovat Kina och Diana det. Klockan elva gick vi till Plaza Mayor för att vänta på tolvslaget. Då åt vi en gummibjörn för varje slag (har inte ätit sånt godis på evigheter men nu var jag ju tvungen :P). . Haha, det kändes jätteskumt efter det, för man tänkte verkligen att det var ett nytt år när alla sade "gott nytt år" till varandra.

Efter det gick vi till några diskotek men det var nästan för mycket folk. Läste i tidningen dagen efter att det hade varit ungefär 30 000 personer på torget och så. Helt sjukt! Inte undra på att det var trångt. :P


Kram Elin

 


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0