11/12 fredag

Efter skolan så jobbade jag med min presentation. Letade bland annat upp bilder från olika delar av Sverige. Det tog ganska lång tid och även om jag ville sova så kunde jag inte.

Kina och jag gick sedan till skolan för att skriva ut vår bussbiljett till Portugal och våra flygbiljetter till hemresan. Frågade även hur vi skulle få ersättning för våra rum, eftersom det aldrig har funnits tillräckligt mycket folk för någon utflykt som vi har velat åka på. De sade då att de kunde betala avskedmiddagen åt oss. Den kostar 20 euro så vi förlorar lite på det, men hellre det än att tjaffsa emot ;P.

Vi gick sedan till affären och köpte bland annat en flaska champagne till Jack som fyllde år dagen efter. Därefter gick vi hem och tog det lite lugnt innan vi gick iväg till Jacks födelsedagsfest. Vi gav honom också i present att vi skulle laga mat för honom en dag, vilket han blev riktigt glad för ;).

När de andra fortsatte ut på krogen gick Diana, jag och Kina hem, eftersom Kina och jag skulle upp ganska tidigt på lördagsmorgonen.


Jack, Diana och Kina (+ en kille från Saudi Arabien som älskar Sverige och svenska tjejer. Bara anignen jobbig :P)

Kramar från mig
Elin


Kommentarer
Postat av: p

Hej Elin.

Hoppas att ni får en bra måltid av skolan.

Bra att ni tänker på biljetterna, så att det bara är att resa hem på lördag.

Här hemma snöar det ordentligt, för vi har snart fått 2 dm.

Jag måste ut och åka med bilen för jag har ett möte på Kommun och efter mötet skall vi ha julmiddag på Kumla Herrgård. Jag hoppas att snöröjningen har skrapat vägarna.

Imorgon ska jag gå på begravning för en kusin har dött. Kusinen vet jag inte om du känner Annmarie heter hon, och hon blev nästan 65år.

Ha en trevlig avslutning därnere.

Kramar från P.

2009-12-15 @ 15:09:38
URL: http://juliacastlin.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0