12/12 lördag

Bussen till Portugal gick klockan kvart över elva på morgonen och Kina och jag var fortfarande trötta då. Försökte sova lite på bussen, men jag har alltid lika svårt för att sova sittandes (även fast bussen var väldigt bra för att sova i), så det blev inte så mycket sovande för min del. Resan tog däremot 6 timmar, med en timmes rast, så det tog ganska lång tid.

Vi kom fram ungefär klockan fyra på kvällen och tog då en taxi till hotellet. Därefter gick vi runt i staden och tittade på olika saker. Satte oss även på ett fik och tog lite för att äta.

Vid ungefär klockan nio på kvällen gick vi tillbaka till hotellet för att vila lite och därefter gick vi ut igen för att ta en fika någonstans. Vi hade egentligen tänkt att äta middag men ingen av oss var hungriga. I efterhand kom jag på att jag i princip bara åt bröd, ost och skinka hela dagen. Usch.. det kändes som om hela min mage var en enda stor degklump. :(

Haha, justja.. när vi kom tillbaka till hotellet så måste vi ha pratat lite väl högt, för grannarna knackade på dörren och klagade på at de inte kunde sova. :P



Kram
Elin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0