15/12 tisdag

Även den här morgonen vaknade jag av kylan som trängde sig in genom mitt fönster. Fick mig att längta efter min säng och mitt täcke i Sverige!

Presentationen i skolan gick riktigt bra så det var roligt =). Nu gäller det bara att plugga till provet. Tror däremot inte att jag kommer få så bra som jag vill ha nu heller så det är ju inte så roligt. Men, men.. man kan ju alltid försöka.

Efter skolan gick jag och lade mig och sov en riktigt lång stund. Hade varit hur trött som helst i evigheter så det var hur skönt som helst (även fast det var aningen kallt). Var faktiskt nöjd över att jag hade sovit så länge när jag vaknade - vilket jag aldrig brukar vara i vanliga fall.

Senare på kvällen gjorde jag, Kina och Diana i ordning Jacks födelsedagsmiddag. Det blev kyckling i champinjonsås med ris och sallad. Riktigt gott! =)

Klockan elva gick jag upp en stund till Isaac och pratade med Xiana och Maria (eftersom Isaac var i duschen). När Isaac var klar tittade vi på tre avsnitt av "How I met your mother".

Kramar
Elin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0