16/12 onsdag

Helt otroligt - jag är äntligen ikapp med mina blogginlägg!

När jag kom ut fån duschen i morse kom Kina fram riktigt glad och utbrast "Elin, det har snöat", varpå jag utbrast "Nej, va jobbigt!". Har nämligen hål i alla mina skor och så fort det är det minsta blött så läcker det igenom.
   Var därför tvungen att skutta fram på tå till skolan för att försöka undvika blöta och kalla fötter. Hehe, kan tänka mig att det såg lite roligt ut.  ;P

Nu ska jag snart börja plugga lite till provet som vi har imorgon. Känns som att det inte är så stor idé, eftersom jag troligtvis inte kommer att få det högsta betyget, men man ska ju alltid göra sitt bästa.

Ikväll ska jag ju på middag hos familjen. Funderar på att ta en taxi dit, eftersom jag inte vill hoppa på tå hela vägen. Jag menar - hellre betala ungefär 60 kronor än att gå och förfrysa fötterna!

Tror även att jag ska träffa Isaac en liten stund ikväll också. =)

Pussar och kramar till er alla <3
Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag förstår att du längtar hem till ett varmt hus och täcke. Vi kanske ska ha bastun igång när du kommer hem, så du riktigt kan tina upp dig:)



Har hört att det stormat rejält i Spanien. Har du känt av det?



Tänk att du kommer hem om tre dagar. Det är så man knappt kan fatta det.



Det är roligt att det har snöat och blivit så stämningsfullt nu när du ska komma.De säger att det ska ligga kvar över julen, hoppas det stämmer!



Vi ses snart:)<3 kramar mamma

2009-12-16 @ 18:26:46
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, ja ett varmt täcke och en skön säng låter bra det ^^. Kommer ju hem ganska sent så jag vet inte om det är någon idé att sätta på bastun...- fast då är det ju i och för sig varmt på morgonen ;)



Jag, vet inte riktigt.. det har ju snöat rejält på många ställen så det kanske är det som de menar. Fast det kanske har blåst mycket också, jag vet inte rikgigt. Inte här i alla fall. Däremot ska vi ha haft en liten jordbävning natten som var. Jag kände däremot inte av någonting. :P



Ja, hoppas det är snö när jag kommer hem ^^



Japp, det gör vi ;P kram till dig <3

2009-12-17 @ 18:09:28
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0