19/12 lördag

Klockan sju var jag uppe efter min timmes sömn. Packade ner det sista i resväskan och åt lite frukost. Innan Kina och jag lämnade lägenheten gick jag upp till Isaac för att säga hej då en sista gång och ja.. kan ju säga att jag verkligen försökte kämpa mot tårarna den här gången. Usch, va svårt det är att lämna folk!
 
Kina och jag tog sedan en taxi till busstationen. Vår buss gick klockan nio. Vägde även min väska och såg att den vägde 24 kilo =/.. inte bra, inte bra.

Dagen gick till största del ut på att sitta och sova på olika ställen. Bhövde inte betala något extra för mina extrakilon i alla fall, så det var ju skönt =). Vårt plan krånglade även lite i Barcelona och det blev en timmes försening. 
   När vi äntligen kom till Arlanda fick inte Kina sitt bagage :(. Hon anmälde det försvunnet så jag hoppas verkligen hon får igen det snart! Stackars, stackars henne annars!!!

Pappa mötte upp mig på flyplatsen. När jag sedan kom hem så hade de förberett kvällsfika med svampmackor till mig :D. Julia hade även skrivit Elin <3 Bienvenido (välkommen) i snön utanför dörren. Så sött ^^!

Haha, jaa... nu när min spanienresa är slut får vi se hur duktigt jag skriver mina inlägg ;P

Många kramar från mig! <3
Elin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0