5/11 lördag

Lördag..

Gick upp ganska sent. Satt därefter mest bara hemma och tog det lugnt: målade naglarna, tittade på TV, tog en dusch, åt det sista av min köttfärsgrattäng, tittade på de fem första avsnitten av årets julkalender...

På kvällen följde jag med Isaac och hans kompisar från Santander ut. Fyra stycken var det som var här (inte Fran däremot, som jag träffade när jag var där) och alla var jättetrevliga =). En var så gullig också och sade: "Du är så trevlig. Jag är verkligen glad att jag fick träffa dig". ^^ Var inte det för gulligt sagt? =)
  
Jutja.. Jack flyttade in igår också (killen från Holland). Egentligen skulle han ha flyttat in för typ en vecka sedan men samma dag som han skulle flytta in bröt han näsan. Därför har han nu varit i Holland i en vecka.
   Han verkar vara ganska ordentlig tycker jag. När vi till exempel sade: "ja, vi skulle uppskatta om du fäller ner båda locken på toan" (hehe, viktigt för Diana) så svarade han "Oroa er inte. Jag är en gentleman jag". Hehe, så gulligt ;)

Kramar <3
Elin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0