6/11 söndag

Gäsp.. idag har jag varit väldigt seg. (mormor, hoppa gärna över detta stycke :P) Somnade nämligen inte förrän halv nio någon gång, tro det eller ej. När jag vaknade mådde jag ganska dåligt, även om det var värt det. Jag hade det ju ganska kul igår (som ni kanske förstår :P).

Har inte gjort mycket idag. Mest suttit i soffan och tagit det lugnt. Måste även göra mina läxor snart så det ska jag göra efter att jag har tagit en dusch. Funderar även på att gå ner och köpa en kebab till middag men får se hur jag gör med det ;).

Ha det bra!
Elin 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Aja baja Elin så du missköter dig. Du måste vara rädd om våran Elin. Du kan inte komma hem som en urvriden disktrasa. Nu måste du ta ut dina åtta timmars sömn varje natt så du blir den glada pigga Elin vi är vana med. Puss och kram från Morfar o Mormor.

2009-12-07 @ 07:41:40
Postat av: Elin

Men ajabaja mormor.. läste du stycket trots att jag rådde dig att inte göra det?

Eh, nu är det bara två veckor kvar här nere. Jag kan sova när jag kommer hem ^^. Haha, men nej då.. ingen anledning till att oroa sig ;)

2009-12-07 @ 17:48:16
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0