7/11 måndag

Måndag kväll och nu är det som en liten helg. Vi har nämligen ingen skola imorgon, vilket är riktigt skönt. Måste däremot göra flera läxor och skriva en presentation så det blir inte direkt så mycket festande för min del. Kanske ska vara med Diana och Kina ikväll och äta fruktsallad och titta på lite serier eller så kanske jag gör något med Isaac. Får se hur jag gör.

Nu ska jag följa med Kina på dagens konferens i skolan. Jobbar nämligen imorgon istället för idag om ni undrar varför jag inte är hos familjen ;)

Kramar <3
Elin


Kommentarer
Postat av: p

Hej Elin, jag har just kommit från kommunen, jag fick en liten tomte i present.Jag har fullt hus hemma, för Julia har sina kompisar här och dom bakar pepparkakor och sen skall dom sova över.

Imorgon skall jag ta öronljus kl 10.30.

Jag träffade Anders från Allmåsa för dom fick pris på femtontusen kronor från kommunen för att dom har tillgängligt för blinda och andra rörelsehindrade personer. Kul tyckte jag.

Kul att du har roligt och blir trött, för då får man väl ut allt roligt för pengarna som man har betalt för resan, men ta inte ut dig för att du ska åka hem nästa lördag.

Det kommer fler resor i ditt liv och kanske till samma ställe?.

Ha en bra fortsättning på dina dagar som du har kvar där nere.

Vädret här hemma regn och åter regn och mulet.

Hälsningar P.

2009-12-07 @ 21:23:12
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: mamma

Jodå, jag sa att Julia och du också vill titta in där någongång. Hon hann nämnligen inte följa med du hon skulle vara med och fixa en julfest i S:t Eskil. De sa att det var inga problem, de planerade att bo där i många år framöver.



Ha det så bra! Njut av dina sista dagar där nere. Jag längtar efter dig!!



Puss och kram <3 mamma

2009-12-08 @ 12:14:28
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej, hej =)



Ja, jag såg lite bilder på det på facebook. De verkar ha haft det riktigt trevligt ^^.

Va roligt att du har bokat in tid för det. Hoppas att det hjälper - eller har det gått över för dig i örat?

Så roligt att de fick en sådan summa. Det hjälper ju alltid till några saker ^^.

Jadå, nog har jag fått ut pengarna från resan. Det har verkligen varit värt både tid och pengar och jag skulle lugnt göra om det om jag fick chansen. Men vem vet.. jag kanske gör om det :)

Usch.. låter inte som något vidare väder.



Va gulligt av dem. De verkar verkligen vara jättegulliga =)



Kramar till er <3

2009-12-08 @ 19:36:22
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0