9/12 onsdag

Jag tänker inte skriva så mycket idag, även fast det finns jättemycket saker att skriva om. Beror mest på att mitt humör har varit som en bergochdalbana hela dagen idag. Helt sjukt va jag har varit lättpåverkad idag.

Åkte i alla fall skridskor med skolan idag. Var bland de bästa så det var roligt, även fast själva isen var ganska liten och trång. Killen som jobbade i mitten på isen för att vakta allt bestämde sig för att börja prata med mig. Kom fram till mig lite då och då under hela tiden jag var där. Det slutade i alla fall med att han frågade om jag ville hänga med att ta något att äta eller så någon gång. Dum som jag är har jag ju alltid haft problemet med att säga "nej" i mitt liv och säger därför "kanske". Var så arg på mig själv efter att jag hade sagt det. Hur svårt kan det egentligen vara att säga "nej" när man inte vill. Jaja, kanske inte så lätt när man har en snygg kille framför en som står och ler lite blygt. Men ja, sutade i alla fall att han gav mig sitt nummer och ropade "ciao" över hela folkmassan när jag skulle gå. Har inte lite dåligt samvete mot Isaac och så. Men jag vet inte.. tänkte liksom att det kunde vara lite lättare att komma över honom om jag tänkte att han inte är den enda killen i hela världen... Nu har jag däremot kommit på att risken att stöta på honom på gatan är ganska stor här i Salamanca. Inte bra, inte bra =/

Efter skridskorna gick jag och Kina på en konferens om tempelriddarna i skolan. Var däremot väldigt trött och kunde inte hänga med så bra. Lite tråkigt eftersom jag länge har velat veta mer om dem.

När vi kom hem hade Diana ställt in en varsin chokladkalender på mitt och Kinas rum. Är ju högtiden St Nicholas idag, så det var därför ^^.

Tror inte att jag kan hålla min presentation imorgon eftersom jag har ganska långt kvar. Det är däremot inga problem att hålla den någon annan dag sade läraren. Trots allt är vi ju bara tre personer i klassen :P. Nu måste jag i alla fall plugga lite och om jag hinner fortsätta på presentationen.

Pussar och kramar <3
Elin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0