17/12 torsdag

Provet idag var jättesvårt! Helt deppad var jag efter det för att det hade gått mycket sämre än vad jag hade velat. Men, men.. finns inte så mycket att göra åt saken och alla tyckte att det var svårt. Tror däremot att Kina kommer få bättre än mig.. :P

Åh, det var jättetrevligt på middagen med familjen igår =). De hade gjort en trerätters middag + aptitretare. Jättegott var de också och de var så gulliga när de sade hur bra de tyckte att jag hade varit ^^. De gav mig även en bok om Salamanca på spanska (hehe, väger typ ett kilo) och ett par örhängen (så nu måste jag ta hål i öronen :P). Fick även skriva i deras gästbok. Haha, hade nog ganska många fel. :P
   Efter middagen så skjutsade Ivan mig hem. Slapp på så sätt bli blöt om fötterna på ditvägen eller på hemvägen, vilket var riktigt bra. Var där tills lite innan halv tolv, tror jag.

Idag har vi haft en riktigt STOR pannkakstävling. Alla fyra i lägenheten var med + Dianas kompis Kathi. Diana och Kathi kom däremot in efter ett tag. Kina blev segraren - hon har blivit riktigt duktig måste jag säga. Hehe, tala om supermormor/farmor i framtiden :P.

Nu ska jag göra i ordning mig inför julmiddagen på skolan. Alfonso har lovat att sjunga ABBA med mig och Kina och om det finns på svenska. Tror det kommer bli riktigt roligt :D. Efter middagen ska vi gå ut. Hmm, sista festen troligtvis :P (om inte Kina och jag går ut i morgon, men det tvivlar jag på).

Ha det super! <3
Elin


Kommentarer
Postat av: Tobias

Shit snart kommer du ju hem :D

2009-12-18 @ 11:58:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad gulligt av familjen att ordna en fin avskedsmiddag för dig! Kan tänka mig att det är sorligt att skiljas från dem.



Förstår att du kan ha blandade känslor inför hemresan. Kul att komma hem och träffa alla här:) men tråkigt att lämna Salamanca och alla nya vänner där:(



Idag har vi helt perfekt vinterväder: snö, klarblå himmel,sol och minus 5 grader. När jag gick spåret nyss så körde en "skidspårs- skoter" förbi, så du kanske kan åka skidor där snart.



Vad kul att få träffa dig imorgon:) Hoppas resan går bra! Pappa hämtar på Arlanda. Vilken tid ska ni landa, är det vid 22-tiden?



Puss och kram <3 mamma

2009-12-18 @ 13:48:33
URL: http://juliacastlin.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0