Julen 09

Julafton var trevlig som vanligt och min familj firade med mormor och morfar. Maten var god som vanligt och julklapparna var nästan lite för bra :P. Fick bland annat ganska mycket pengar, väckarklocka som gör rummet ljust, smink och dan browns nya bok. ^^

Julia och jag hade varit så duktiga och skrivit julrim till alla våra julklappar. Kan säga att det tog lagom lång tid (vi var uppe halva natten :P). Tänkte ge er ett exempel på ett rim:

Trots att vi redan vet
så är det för er en hemlighet.
Unga och gamla,
korta och långa
- detta är något som kan glädja många!

Detta var då en film som Julia och jag hade köpt till oss själva ;P.

Juldagen och Annandagen bjöd på jobb ute på Almåsa och idag var det släktmiddag hos mormor och morfar - riktigt trevligt! :)


Världens sötaste morföräldrar <3


Jag och ludde :)


Skrivande av de sista rimmen, precis innan öppningen :P


Juliga Pussar och kramar :)
Elin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0