Framtidsproblem

Usch va jobbigt allt känns. Har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv den närmsta framtiden. Vill jag plugga eller jobba? Stanna hemma eller resa? Eller kanske alltihopa?
   Allt var så smidigt när jag var i Spanien. Då behövde jag inte bry mig om vad jag ville göra senare utan kunde bara glädja mig åt stunden. Så klart tänkte jag lite men det var inte så att det kändes jobbigt. Nu känns allting genast så komplicerat och hela dagen har mest bara gått åt för att deppa över alla problem. Känner att jag vill göra allt på en gång och att tiden inte räcker till + att man inte kan bestämma något eftersom allt behöver behandlas. För att plugga måste man komma in på linjen, jobba: skaffa ett jobb eller få tider, resa: boka resa...

Nej, idag har inte varit en så bra dag :(

/Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vet att det kan kännas tungt, men jag är säker på att allt kommer att ordna sig till det bästa!! Så låt inte det här tynga ned dig utan njut och se livet som ett enda stort äventyr!!!

Bamsekramar från din stolta mamma <3 <3 <3

2009-12-29 @ 19:58:17
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej Elin,



Välkommen hem igen! Kunde inte följa din blogg under en tid, men nu är jag on-line igen.



Förstår att du är kluven, men du hittar säkert rätt efter ett tag. Du har ju både rika föräldrar och gudmödrar som kan se till att du får mat på bordet ett tag till när du funderar. Kloka ord från din stolta mamma, se livet som ett härligt äventyr och njut på alla sätt och vis...det går så himla fort.



Ulla och jag var ju i London ett halvår när vi var i din ålder och det är en tid jag minns med glädje.



Spanien var bara början för dig, det var ett smart drag att sticka dit, för nu snackar du säkert Espanol utan större problem, himla bra investering för framtiden.



Hälsa hela familjen inkl rara mormor och morfar som ju bjöd in till julmiddagen i söndags som jag inte kunde hänga med på.



Kram från din lika stola gudmor.

2009-12-30 @ 19:47:24
Postat av: Mormor o Morfar

Morfar instämmer i föregåendes kloka kommentarer och jag vill bara säga; Ta en skön sabbatsvila så länge som det behövs och vila tankarna så kommer du hux flux att komma på något superbra! Puss puss! Mormor

2010-01-01 @ 09:22:48
Postat av: Elin

Va fina kommentarer ni ger :). Ja, jag får hoppas på att allt löser sig snart. Det brukar det ju göra för det mesta, så får hoppas på att denna gång inte är något undantag.

2010-01-04 @ 21:52:37
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0