Isvak

Efter tre dagar i Idre så är jag ganska slutkörd. Har varit trött hela dagen och eftersom jag alltid har ganska mycket att göra nu för tiden blev det lite jobbigt. Hoppade därför över träningen idag igen.

Imorgon är det isvak som gäller. Hoppade isvak när jag gick i nian men får väl göra det igen, trots att det inte alls är många som ska göra det från klassen. Det som är värst nu är att jag vet hur kallt det är. Det visste jag inte i nian. Men, men.. det ska nog gå bra i alla fall. =)

Har lite att skriva i svenskan så det är troligen bäst att göra det nu.

Ha det bra!

/ec

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag förstår att du är trött, men du kanske piggnar till när du kommer ner i isvaken.

2009-02-10 @ 11:46:42
Postat av: Elin

mm, det kunde man ju hoppas på :P

2009-02-11 @ 19:24:45
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0