Kvällen

Kvällen igår slutade faktiskt ganska bra. Jag ryckte upp mig lite från min depression och tog bilen (orkade verkligen inte gå till bussen) till O'learys. Tilda hade också tagit bilen så jag hade någon att vara nykter med ;). Där var vi fram till klockan två när de stängde. Därefter tog vi min bil och åkte och åt lite snabbmat på Vegabaren ^^. 
     Jag var hemma klockan halv fyra ungefär och somnade väl kring fyra. Sov därför ganska länge idag...något som inte är bra, eftersom jag borde komma in i en lite bättre dyngsrytm.

Funderar förresten på att ansöka om extrajobb på O'learys, eftersom det är så nära. Nackdelarna är ju att det inte är alls lika trevligt som mitt nuvarande jobb och mycket mera högljutt. Jag vill ju inte få tinitus resten av livet bara för ett extrajobb. Fast i så fall skulle jag nog ha kvar mitt nuvarande jobb också. Skulle sammanlagt få tre jobb då =/. Bäst kanske det skulle vara att jobba på en klädesaffär. Speciellt eftersom man brukar få kläderna lite billigare då. 
 


/ec

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0