Mormor

Efter ett par dagar så har jag äntligen fått veta att mormor har vaknat =). Själva operationen hade gått okej förutom att hon hade fått ett blodtrycksfall som man hade fixat. När hon efter ingreppet låg och skulle återhämta sig (fortvarande inte vid medvetande) hade hon även fått en blödning i såret från operationen så man hade behövt ta ner henne till operationssalen igen.

Jag tycker så synd om mormor. Hon måste ha jätteont efter att man har öppnat upp två gånger =(. Hoppas verkligen att jag kan komma in dit och hälsa på henne snart.

                          På väg till stranden för två år sedan <3


/ec

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0