Teater

Skolan är slut för dagen och jag ska strax bege mig hemåt. Var tvungen att stanna kvar i skolan för att skicka några intervjuer till Marijke. Projektrapporten ska ju vara klar den här veckan och därmed är mycket av det jobbiga på projektet snart slut. Något som jag ser som väldigt uppskattande, eftersom jag verkligen inte förstår mig på de andra i gruppen ibland. Vissa gånger tror jag verkligen att jag lever i en egen liten värld.

Ikväll ska jag följa med mamma och hennes skola och gå på teater: Selma Lagerlöf. Döm mig inte när jag säger att jag tycker att det ska bli trevligt. =)

Hoppas ni förgyller er kväll med något lika roligt som jag gör!

/ec


Kommentarer
Postat av: mamma

Det tycker jag var roligt att höra. Jag tyckte också att det var jättekul att du var med!!Du höjde definitivt stämningen med din närvaro=)

2009-02-22 @ 13:46:43
Postat av: Elin

Hehe, den kommentaren tackar jag för =)

2009-02-24 @ 19:08:48
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0