Besök på sjukhus

Idag har jag varit inne med mamma och hälsat på mormor som ligger på sös. Hon har legat där i väntan på att få göra en bypass-operation. Hehe, det var roligt att se att hon var bland de piggaste på hela avdelningen. =)
     När vi var på besök kom sjuksystern fram och sa att mormor hade fått en tid för operation imorgon. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det går bra med den, för trots att det är en vanlig operation så finns det ju alltid risker. Speciellt eftersom man vanligtvis inte brukar utföra ingrepp likt detta på personer i mormors ålder. Det är roligt att läkarna kände att mormor är en person att satsa på för det tycker så många andra också. <3


  Hoppas du vet att vi tänker på dig under operationen mormor! <3



/ec

Kommentarer
Postat av: tilda

Jag håller också tummarna! Din mormor är ju bara bäst=)

2009-02-24 @ 19:54:44
Postat av: Elin

:) <3

2009-02-27 @ 17:46:03
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
Postat av: mormor

Jag blev jätteglad att läsa din gulliga text. hälsa Matilda och tacka också. Puss och kram från mormor till min egen elinpelin

2009-03-11 @ 17:52:00

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0