Gå i ide

Ska snart gå iväg till dansen och träna lite. Något som jag har väldigt stor ångest över. Jag vet verkligen inte om jag ska sluta på dansen eller inte. Känner inte att jag får ut något mer av den men samtidigt vill jag ju inte sluta att dansa helt. Har inte heller så mycket tid för den just nu.

Idag i skolan var jag sjukt trött hela dagen så jag gick hem lite tidigare. När jag kom hem lade jag mig och sov i typ fyra timmar. Något som jag verkligen har längtat efter att göra. Känner att hela mitt liv just nu är hur proppfullt som helst. Orkar verkligen inte med någonting just nu. Speciellt inte ungdomsrådet. Kina och jag har verkligen slitit ihjäl oss med att jobba inför årets ungdomsfullmäktige och det känns som att om inte vi gör något så blir det inget gjort.

Till råga på allt har jag flera saker jag måste göra nu. På fredag har jag bland annat prov i spanska och så måste jag lämna in en novell i svenska C samma dag, för att nämna ett par saker. Jag önskar att jag bara kunde gå i ide och ligga där och sova tills jag har slutat skolan.

Måste i alla fall gå nu till dansen men jag kanske skriver sen.
Ha det bra!
/ec


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0