En ny vecka

Tillbaka till vardagen. En hel skolvecka till innan nästa helg. Om man ska tänka positivt: En hel vecka till med otroliga möjligheter att göra något bra =). Jag menar: varför inte låta varje ny vecka låta motsvara varje nytt år? En ny vecka= nya löften, en ny chans att förbättra det som har gått dåligt och en chans att glömma föregående vecka...

Denna vecka kommer bland annat att inkludera: ett prov, ett antal läxor och pluggande, bakande till en av lektionerna, skicka in min anmälan till Spanien och påhittande av två koreografier till Emmas och mina småbarn. Som ni ser finns det tusen möjligheter att göra denna vecka till något positivt.



<3
/ec

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0