Fotografering...

Idag var det som provet var och det gick ganska bra, men psykologiproven är alltid lite kniviga. Även fast man tror att det gick bra så visar det sig att man hade flera fel.
    I övrigt så är det bakning som gäller idag: Nutellagifflar ;)

Jag kan även berätta att jag ska bli fotogarferad av metro imorgon =). Inslaget ska handla om sommarjobb här i kommunen och ett förslag som vi har haft uppe på ungdomsfullmäktige. Det ska bli roligt, fast eftersom jag aldrig blir särskilt bra på bild, speciellt inte om den ska publiceras någonstans, kommer jag säkert inte bli det nu heller. Man får väl hålla tummarna att jag kan sätta en fin bild den här gången ;)

ha det bra
<3

/ec

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag måste skärpa till mig och kommentera lite! Först får jag tacka för omnämnande av min födelsedag! Sen får jag bara konstatera att du är ett äkta energiknippe som far runt på alla möjliga och omöjliga sätt. Hur orkar du? Det blir nog bra att du åker till Spanien och kopplar av alla uppdrag på hemmaplan. Det behöver du! Sen får jag bara hoppas att bullarna blev goda medan Mamma och jag hade det mysigt här hemma. Hon var så snäll och masserade mig jättelänge. Ni måste komma och bo här någon gång sen när Maria kommer hem från Thailand. Puss och kram från Mormor

2009-01-15 @ 21:13:46
Postat av: julia :)

otroligt goda bullar syrran <33

jag håller tummarna :)

2009-01-15 @ 23:07:14
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Nämen hej mormor! Jag har helt missat din kommentar. Va trevligt att du tittar in lite då och då fortfarande =). Jodå, det är inte lätt att hålla sig ifrån att göra så många saker. Tror inte att jag kommer ha så mycket mindre i Spanien - men man vet ju aldrig.

Jo, visst får vi göra det någon gång. Det var ju ett tag sen nu. Och inte har ni kommit hit på länge heller :(

pussar och kramar tillbaka från mig <3

2009-01-20 @ 20:47:48
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0