Koreografier

Hej alla bloggläsare!

Just nu sitter jag uppe på mitt rum medan Julia och hennes kompisar är där nere och gör något roligt. Jag ska väl snart gå ner och störa dem lite. Jag menar: det är ju något fel om inte folk blir lite rädda av min påträngning..:P

Imorgon blir det lite påhittande av koreografier till Emmas och mina småbarn. Det är väl kanske lite i sista stund, eftersom våra klasser börjar på söndag. De låtar som vi har valt till temat sagor är "Havet är djupt" från Ariel och "Snart är det jag som är kung" från Lejonkungen. Riktigt bra låtar.. så det kommer troligen att bli riktigt bra koreografier ;)

Sov så gott...

/ec

Kommentarer
Postat av: julia :)

hah, sorry om du fick ha tråkigt hela kvällen xD

mig gör det ingenting om du tränger dig på.. men för mina kompisar kanske det gör nåt :P



Just do it... jag vågar inte :S

Yeah! I did it :D

2009-01-29 @ 22:14:17
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: Elin

eh, jag hade det inte så tråkigt.



Tönt julia

2009-02-09 @ 19:36:52
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0