19 år!

Grattis till mig! =)

Tänkte precis gå och lägga mig men jag var tvungen att skriva ett litet inlägg först. Man fyller ju trots allt bara 19 den 19:e en gång i livet ;)

Kom hem från Kroatien igår (lördag) där jag har varit i en vecka med mamma, syrran och min gudmor. Vi hade det riktigt trevligt tycker jag, bortsett från några mindre konflikter ;P. Har aldrig varit i Kroatien förut men jag måste säga att det är ett riktigt fint land. Vattnet är framförallt helt fantastiskt fint =)




Senare idag har jag bjudit hem ett antal kompisar på middag, vilket jag tror kommer bli väldigt trevligt. Det gäller bara att få ihop maten så ordnar nog allt sig :P

sov så gott! <3

/ec

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0