För jag har tagit studenten... =)

Hej allra tappra läsare!

Som vanligt har det gått ett tag sedan jag skrev sist. Jag har haft lite mycket att göra på sista tiden men nu är det slut på det: för jag har tagit studenten! :D Sitter just nu och inviger min nya minidata som jag fick i studentpresent av mamma.

Hela dagen igår var helt underbar (förutom slutskivan på kvällen som var lite seg). Campangefrukost, avslutning i skolan, flak och en jättetrevlig mottagning här hemma. Och allt detta tillsammans med alla underbara personer i min omgivning!

Eftersom pappa fyller år idag så passade vi även på att fira pappa lite igår. Jag höll även ett kort tal där jag tackade gästerna både för min och pappas skull. Det var uppskattat, vilket var väldigt roligt!

Jag hoppas verkligen att alla förstår hur tacksam jag är för allt. Både alla underbara människor som kom på mottagningen och min familj som överraskade mig stort med allt som de hade fixat. Mycket kärlek till alla er!



<3<3<3<3<3<3<3

/ec

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-08 @ 13:59:08
Postat av: Anonym

Roligt att höra att du uppskattade uppvaktningen. Vi vill också tacka. Vi är s å stolta över att vara dina morföräldrar! Men det vet du! Får även gratulera dig till dina toppenbetyg. Har inte sett något liknande i hela vårt liv! Själva var vi medelmåttor, knappt det! Lycka till i livet med allt vad du företar dig. Företag dig inga fler champagnefrukostar! Stora varma kramar från Mormor o Morfar

2009-06-08 @ 14:05:06
Postat av: Elin

Tack så jättemycket söta morföräldrar! =)

2009-06-09 @ 17:08:53
Postat av: mamma

Vad roligt att du uppskattade det så mycket! Du är värd att firas! Jag är också jättestolt över dig! Lycka till i framtiden! Puss och kram mamma

2009-06-10 @ 11:17:18
Postat av: Elin

=) Tack så mycket mamma! Det betyder mycket för mig. <3

2009-06-19 @ 22:44:43

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0