Vaccination

Hej hopp allihopa!

Ligger här i sängen och väntar på att jag ska åka iväg och hämta Julia hos en kompis. Vi ska nämligen åka iväg och vaccinera oss mot hepatit a & b inför vår resa till kroatien i sommar. Kände att jag var tvungen att ha något annat att tänka på just nu så då passar datorn väldigt bra. Nog för att det är mycket bättre nu än förut med min sprutfobi men jag har det fortfarande lite svårt med alltihopa.

Efter vaccinationen ska hela familjen gå ut och äta på restaurang igen. Alltid lika trevligt att komma ut lite ^^.

Ha det bra och önska mig lycka till med sprutan!

/ec


Kommentarer
Postat av: mamma

Du var jätteduktig med sprutan. Vad skönt att nästan blivit av med din fobi. Sen blev det en trevlig kväll, eller hur?

2009-06-10 @ 11:24:04
Postat av: Elin

Tack så mycket =)



Ja, det blev en mycket trevlig kväll sen. Den var ganska trevlig innan också ;)

2009-06-19 @ 22:43:27

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0