The final countdown

Och så var hela sportlovet slut: det är helt otroligt hur snabbt en vecka kan gå ibland. Egentligen borde jag väl plugga lite innan skolan börjar imorgon men jag orkar verkligen inte. Var med Kina igår och såg på både melodifestivalen och två filmer. Märkte förresten att min danslärare var med i melodifestivalen i bandet Star Pilots. Hade ingen aning om att han var med där, vilket betyder att jag verkligen måste hålla mig lite mera uppdaterad. Hade kanske varit lättare att göra det om jag gick mer på lektionerna. Har inte riktigt tid för dansen nu men eftersom det troligtvis är sista terminen som jag dansar på länge så känns det som jag borde fortsätta. Dansar ju trots allt bara två gånger i veckan.


                               Uppträdande för rosa bandet i Gallerian

Men, men.. kanske ska sova nu istället för att plugga eller bara sitta vid datan ;P. Ha det bra alla bloggläsare!

/ec

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0