Trött

Usch va trött jag är. Har varit igång hela dagen och sprungit till olika saker och igår satt jag uppe till sent på natten och skrev mitt svenskarbete. Jag känner verkligen på mig att jag inte kommer få ett bra betyg för arbetet. Alla är så duktiga i den gruppen och det känns som att alla texter jag skriver nu för tiden är dåliga. Förut fick jag alltid kommentarer som "säkert språk" och "bra handling" av min lärare. Nu däremot har det helt plötsligt ändrats till "osäkert språk" och "inte så genomtänkt". Vad har egentligen hänt? Så dålig kan jag väl ändå inte ha blivit?

Nu ska jag troligtvis gå och sova en stund innan jag somnar framför datan. Risken är bara att jag inte vaknar på ett par timmar men det kan inte hjälpas. Har trots allt varit duktig tidigare i veckan och inte sovit en enda dag efter skolan. Måste säga att jag är riktigt imponerad av mig själv =)


                               

/ec

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0