10/11 tisdag

Idag gick jag och lade mig och sov en stund då jag kom hem från skolan. Efter det gick jag sedan ut på en liten shoppingrunda med Isaac för att leta efter en bra jacka. Hittade en skinnjacka som var helt okej. Däremot fanns det bara en trasig kvar i den storleken jag ville ha så jag ska vänta med att köpa tills de får in nya (vilket borde vara idag (onsdag)). Köpte istället en mössa och en poncho =). Tror att Kina och jag ska gå ut och handla lite igen på torsdag (även fast Kina säger att hon aldrig hittar något när hon är med mig :P).

Efter shoppingrundan har jag inte gjort så mycket. Pratade med Julia på skype i 1½ h förresten. Båda var ganska trötta så det blev ganska många "hm" :P

Nu ska jag sova.

God natt <3
Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu är jag själv hemma. Julia har precis haft en Martin(från 3:an)här,som hjälpt henne med datan. Han var även snäll och körde henne och Linnea till dansen.



Själv fick jag ryggskott igår när jag skulle sätta på Ludde kopplet. Som tur var det av den lindriga varianten och jag kunde med viss möda jobba. Idag känns det bättre om än inte helt bra.



Puss och kram <3 mamma

2009-11-11 @ 18:03:36
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaha, där ser man.. Han gick i kunskap ett tag så jag vet vem det är ;P



Va jobbigt med ryggskott mamma. Hörde det från pappa och Julia när jag pratade med dem på skype igår.



<3<3<3

2009-11-11 @ 22:39:18
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0