11/11 onsdag

Buenas tardes!

Idag har jag haft ganska fullt upp. Efter skolan gick jag hem och gjorde mig en omelett som jag åt medan jag tittade på lite TV med Diana. Hängde även upp mina kläder och städade lite i min garderob.
   Därefter följde jag med Diana till biblioteket eftersom hon frågade om jag kunde följa med. Hon skulle nämligen skaffa ett lånekort där. Har också funderat på att göra det men nu känns det lite onödigt eftersom det inte är så lång tid kvar här ='( (Nu funderar jag däremot på att komma hem i ungefär två månader och åka tillbaka igen :P). Vi gick även och tittade i lite affärer.
   Efter det gick jag direkt till familjen. Gick hur bra som helst idag också - bara lite bråk mellan Karla och Gabriel, som alltid vill leka med det som Karla och jag leker med. :P

På vägen hem från familjen gick jag in på mataffären och storhandlade lite. Köpte bland annat varor så att jag kunde göra mina berömda tonfiskwraps, som jag nu har ätit till middag. ;P Har även suttit och gjort läxorna nu ett tag. Det märks att man går upp i nivåerna på mängden läxor :P. Imorgon ska vi även leka TV-program på konversationen och jag ska vara personen som presenterar. En väldigt rolig roll men ganska mycket att säga. Därför har jag även suttit och skrivit klart det. Hehe, men en väldigt rolig övning tycker jag ^^.

Snart ska jag gå upp en stund till Isaac och titta på en film. Han är på gymmet nu och han ska ringa när han är klar och höra om jag är klar med läxorna, vilket jag i princip är.

Har problem med min nya telefon så jag har problem med att skicka och ta emot sms ibland. Sjukt jobbigt! Men, men.. inte så mycket att göra åt saken.

Längesen det blev ett långt inlägg ;)

Hasta mañana! <3
Elin


Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D och vet du, idag klarade jag uppkörningen :D jag är så himla glad :D



hoppas du mår toppen Elin :D <3

2009-11-12 @ 13:36:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0