14/11 lördag

Oj, äntligen fick jag lite kommentarer från familjen. Det var inte igår kan jag säga *hehe* :P. Nu har jag inte skrivit på ett tag igen så nu blir det flera dagar på en gång.

I lördags åkte Kina och jag till El Tormes, som är ett ganska stort köpcentrum lite utanför själva Salamanca (där mango outlet finns). Både hon och jag handlade för ganska mycket. Jag handlade en kortärmad tröja, ett par jeans, en tjockare jacka till kallare dagar och armband. Jackan var sådär fin men det var typ den bästa som jag hittade för mina behov.
   Det bästa köpet, enligt både mig och Kina, var däremot våra Happy Meal på McDonalds. Haha, har inte köpt den menyn på ett tag ;P. Men gissa vad man fick med..!? Vet inte om det är samma hemma nu, men hur som helst fick man med lasersvärd! Hur coolt var inte det så säg!? De kunde vara både röda och blåa, som i Star wars ^^.
   Senare på kvällen hade Kina och jag därför Star warskrig. Haha, Diana har ju vant sig vid oss vid det här laget men brasilienarna måste ha trott att vi var helt galna :P.
   Hur som helst släkte vi ner våra sovrum och krigade i mörket med våra svärd. Kina sminkade sig även med rött i ansiktet och jag med blått. Hon hade även svarta kläder (darth vader) medan jag hade vita (luke skywalker) (kan lägga ut bilder sen :P). Vi försökte även övertala Diana att vara med men hon var lite tveksam - det får bli nästa gång. Vi försökte till och med köpa två till svärd på McDonalds men det fick man tydligen inte om man inte köpte menyn. (Ännu en sak som de är efter på om man jämför med Sverige).

Efter vårt krig tittade jag även på en fightingfilm. Gick även upp till Isaac igen och tittade på ett avsnitt av "how I met your mother". Såg ett antal avsnitt kvällen innan också och avsnitten är ännu bättre när man ser serien från början. Missade början på TV:n i Sverige nämligen.

Kram Elin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0