15/11 söndag

Klockan tio på morgonen hade Kina och jag bestämt att vi skulle gå ut och äta frukost tillsammans. Vi gick till ett ställe där vi aldrig hade ätit tidigare. Jag beställde en toast, apelsinjuice och churros med choklad. Ganska mycket för att vara i Spanien och man känner sig ganska tjock när man beställer allt :P

När vi kom hem efter frukosten var jag ganska trött och gick därför och lade mig igen. Klockan var ungefär elva när jag gick och lade mig och gissa va' den var när jag gick upp? ;) Haha, tro det eller ej men hon var sex på kvällen :P. Det var alltså mörkt och jag hade sovit bort typ hela dagen. Däremot gjorde det mig inget och jag valde själv att sova så länge. Finns inte så mycket att göra här på söndagarna så.
   Senare på kvällen gjorde jag läxorna som vi hade från skolan och efter det gick Kina och jag ut och åt igen ^^. Vi gick till en italiensk restaurang som vi hade varit på med Kinas familj tidigare. Båda beställde pizza.. sjukt gott och trevligt.

På kvällen satt vi och pratade lite i mitt rum och jag passade bland annat på att städa (mitt i natten) :P. Vi tittade även på Madagaskar 2. Kina gick däremot och lade sig efter lite drygt halva filmen men jag tittade tappert klart! Haha, tro inte att jag tvingade mig själv att hålla mig vaken :P.

Kramar
Elin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0