17/11 tisdag

Och så är det en dag närmare hemfärd :'(.

Idag gick jag som vanligt och lade mig och sov en stund efter skolan (kan snart sluta skriva det eftersom jag ändå gör det varje dag :P). Efter det gick jag till familjen idag igen. Karla var lite väl sprallig idag men vi lekte i alla fall kurragömma och med nallarna. Försöker även lära henne att göra en rosett men hon är lite väl liten för det tror jag :P. Haha, hon var gullig och gav mig en komplimang idag igen. När vi satt och gjorde rosetter tittade hon plötsligt upp och sa "Elin, eres buena"... tar det som en fin komplimang eftersom hon vanligtvis gillar att säga "tonta" (dum) till folk. :P

När jag gick hem därifrån gick jag in på affären och köpte vatten, mjölk och saker för att göra en tonfisksallad. Blev ganska mycket sallad så nu har jag mat för imorgon också (har även ätit nu på kvällen igen).
   Gjorde även mina läxor och duschade innan jag gick upp till Isaac och tittade på "how I met your mother".

Nu ska jag gå och sova... God natt allihopa! <3
Elin

Kommentarer
Postat av: Tobias

Shit du är ju hemma om en månad, tiden går så snabbt :O

2009-11-19 @ 02:48:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0