22/11 söndag

Aha, vem lyckades med att få med sig Kina ut? ;) Det var på tiden tycker jag.

Vi gick ut vid ungefär halv ett, tror jag det var, och gick då till camelot (okej, jag vet att det inte säger så mycket för många av er). Där var vi och utnyttjade våra biljetter lite.
   Därefter gick vi vidare lite och träffade efter en stund Isaac och hans kompisar på gatan. Därför hängde vi med dem resten av kvällen. Gick bland annat till en klubb som hette country, där det mest bara var spanskt folk. Roligt tyckte jag i alla fall att det var.
   På vägen hem gick vi förbi churrerían och åt lite churros och choklad. Kina var däremot väldigt trött (tror jag) och ville däremot mest bara gå hem. Därför köpte vi med oss och åt hemma.

Idag har jag varit hela dagen hos Isaac. Åt bland annat hamburgare, som han lagade (väldigt goda ^^), och tittade på en film. Det var en film som jag har sett flera gånger förut men tycker den är ganska bra så det var bara roligt. Pratade även lite med hans lägenhetskompis Xiana, som också är väldigt trevlig. =)

Nu ska jag göra mina läxor och skriva lite på min presentation som jag ska hålla på tisdag. Ungefär klockan elva tror jag att Isaac och jag ska titta på något avsnitt av "How I met your mother". =)

Ha det så bra alihopa! <3
Elin


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej på dig kära Elin! Måste bara ge dig beröm för att du är så duktig att skriva! Inte en morgon utan att det finns ett inlägg från dig. Du är värd att få lite kommentarer om än aldrig så innehållslösa. Puss puss! Mormor

2009-11-23 @ 08:46:15
Postat av: Elin

Tack så mycket mormor! =)

2009-11-23 @ 16:28:48
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
Postat av: Tobias

Åh vad roligt att gå ut :D

2009-11-25 @ 12:11:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0