23/11 måndag

Idag sov jag ingenting efter skolan! Helt otroligt om jag får säga det själv. :P Detta berodde däremot på att jag var tvungen att skriva på min presentation som jag ska hålla imorgon. Valde att berätta om Astrid Lindgren och några av hennes berättelser. Frågade familjen igår på skype om de hade några bra idéer men de hade de inte.. eller rättare sagt - deras förslag var väldigt dåliga (förlåt, men jag kan inte ljuga :P).

 

Hos familjen idga var jag, Karla, Gabriel och Ivan ute och lekte hela tiden. Vi gick bland annat till en lekpark, vilket både jag och Karla tyckte var väldigt roligt. Jag kan ju inte leka i lekparker utan att ha något barn med mig så nu fick jag passa på. Både hon och jag tyckte att det var tråkigt när vi skulle gå... bara det att hon visade det lite tydligare än vad jag gjorde. :P

På hemvägen gick jag till affären och handlade lite olika saker. Bland annat spanskt chokladgodis som var väldigt gott ;). När jag gick ut från affären bestämde jag mig för att ge lite pengar till en som satt utanför och tiggde. Brukar vanligtvis inte alls ge, eftersom det finns ganska många, men nu kände jag att jag var på så glatt humör tack vare chokladen (haha, nej jag är inte en gottegris). Nej, men jag tror jag var på så glatt humör tack vare alla julsaker i allmänhet. =)

Jag skrev sedan klart min presentation innan jag gick upp till Isaac en stund. =) Nu ska jag läsa igenom den lite innan jag sover.

God natt!
Kram Elin


Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj Elin vad det var roligt läsa bloggen. Det riktigt sprutade glädje om den. Så roligt att du har barnasinnet kvar och trivs i lekparken. Din glädje smittar av sig ska du veta! Är så nyfiken (typiskt mormor!) hur det ska gå i dag när du ska göra lite reklam för våran Astrid. Jag tror det blir jättelyckat! Hoppas få läsa om det i morgon. Mångakramar! Morfar o mormor.

2009-11-24 @ 09:02:37
Postat av: Tilda

Jag håller med! Det var ett glatt blogginlägg som gör en glad=) Lycka till på redovisningen!

2009-11-24 @ 16:13:57
URL: http://matildasaupairaventyr.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hoppas att presentationen gick bra :D stor kram

2009-11-25 @ 12:11:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad härligt det låter att du är på så glatt humör!!

Så du kunde behärska dig och inte ropa "vänd om, vänd om!!!" när ni gick ifrån parken;)



Vilken bra ide´ att berätta om Astrid Lindgren. Jag kommer inte ihåg våra förslag, men de var säkert inte lika bra. Apropå det ska jag gå med temalinjen och se "Bröderna Lejonhjärta" nästa vecka på stadsteatern. Det var roligt förra året när du var med oss! Synd att du inte är hemma och kan följa med i år.



Puss och kram <3 mamma

2009-11-25 @ 15:10:50

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0