24/11 tisdag

Oj, va många glada kommentarer jag fick på mitt förra inlägg. Va roligt! =)

Min presentation gick helt okej. Sade några fel men det är nästan omöjligt att undvika så det gör inte så mycket. Dessutom är det inte presentationen som det sätts betyg på men man vill ju ändå alltid göra en bra.
   Det var lite roligt när jag berättade om Pipi Calzalargas (tror att ni förstår att det är Pippi Långstrump :P) för folk reagerade lite olika. En tjej från Japan blev till exempel väldigt förvånad över att den historien var från Sverige. En annan som heter John och kommer från Irland (kan även tillägga att han är 62 år) visste inte ens vem Pippi var (hur kan han ha missat henne i hela sitt liv!?) varpå vår lärare utbrast: Vet du inte vem Pippi är!? :P

EFter skolan sov jag en stund innan jag började att plugga inför examen. På kvällen började Kina och jag titta på en film/serie som heter Un burka por Amor (en burka för kärlek). Helt okej var den, men tror att fortsättningen är ganska tragisk. Får se nästa tisdag.

Kramar från mig =) <3

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0