25/11 onsdag

Idag efter skolan gick jag först och köpte lite i affären. Därefter pluggade jag och sov en stund. Hade ganska svårt att sova i nat så jag var ganska trött. Justja.. efter skolan pratade jag och Kina med John (ni vet, han som är 62 år och kommer från Irland). Det är hans sista vecka och han har varit här nu i ungefär 2½ månader. Han sa i alla fall: "Tjejer, vi måste hitta på något imorgon eller så för att säga hej då". Jättegullig ^^. Han, jag och Kina ska i alla fall gå och äta lunch nu tillsammans imorgon efter skolan. =)

Därefter gick jag till familjen och eftersom jag fortfarande var ganska trött så gick jag för mig själv och tänkte: "tänk va skönt det skulle vara att bara göra något som inte var så ansträngande idag" (inte för att det brukar vara överdrivet ansträngande). Men hur som helst.. vet ni vad vi gjorde idag? Jo, vi bakade kakor typ hela tiden :D. Va glad jag blev när mamman sade att vi skulle baka kakor, eftersom Karla är "kakvärd" på sin skola/dagis. Fick även med mig typ 15-20 styckna hem så att jag kunde bjuda Kina och Diana. Jättegoda =)

Efter att jag kom hem har jag suttit och pluggat hela tiden och nu ska jag gå upp till Isaac en stund.

Ha det jättebra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej Elin! Vill bara tala om att jag är mycket stolt över dig! Lycka till även i fortsättningen! Mormor hälsar! Kram från Morfar.

2009-11-26 @ 08:02:56
Postat av: p

Hej Elin. Idag har vi haft fint väder sol och 8 grader varmt.

Jag har gjort alla fönsterrutor rena på nedervåningen och vi har satt upp gardiner i uterummet, kök, Julias rum. Jag måste köpa nya gardiner till ditt rum, men jag hoppas att jag kan få tag i julgardiner till ditt rum som du blir nöjd med.

Jag tror du vill ha lite mörka med rött i.

Jag tycker det är bra gjort att du går till Karla fast du inte kanske orkar, och belöningen kom via kakor.

Ha det jättebra där nere.

Många kramar från P.

2009-11-26 @ 19:35:51
Postat av: Elin

Nämen morfar.. va roligt med en kommentar från dig :D. Tack så mycket, det värmde! =)



2009-11-27 @ 19:10:29
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
Postat av: Elin

Va duktig du har varit pappa! Fast det är alltid roligare att städa och så till julen tycker jag =).

Ja, jag har lite svårt att säga vilka gardiner som skulle passa, eftersom jag inte riktigt kan se det framför mig. Men de som du beskriver låter bra.. om de matchar min matta! ;)

Ja, jag vet..mycket duktigt gjort av mig =)



kramar <3

2009-11-27 @ 19:17:06
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0