26/11 torsdag

Min examen gick sådär tycker jag. Även fast ja hade pluggat ganska mycket så ville vissa saker inte riktigt fastna så pass mycket så att jag kom ihåg dem till provet. Men hur som helst gick det helt okej. Man går ju alltid vidare till nästa nivå i alla fall.

Efter skolan tittade jag på Simpsons och The family guy. Kina och jag skulle ju egentligen äta lunch med John men vi bestämde i klassen att vi alla skulle äta tapas imorgon.
   Råkade även slumra till i soffan i ungefär 10 minuter eller något innan Kina kom på mig :P. Hon och jag tittade därefter på två avsnitt av True Blood. Vi ligger nu på säsong 2. ;)

   Klockan sju gick vi till skolan på en konferens om Joaquín Sorolla (en konstnär). Ganska intressant tyckte jag men Kina tyckte inte om hans stil. Där var även John och en annan från vår klass. Bestämde oss för att äta lite tapas med dem och tre andra från "den andras" lägenhet. Trevligt var det.

När vi kom hem gick vi nästan direkt ut med Diana. Inte så mycket folk ute men roligt tycker jag att vi hade i alla fall. =)

Kramar <3
Elin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0