27/11 fredag

Idag fick vi reda på resultaten på proven och den här gången fick Kina lite bättre än vad jag fick. Anade det, eftersom hon har varit ganska på på grammatiken på sista tiden. Jag fick i alla fall Notable (7-8 poäng)och två pilar upp, vilket troligtvis menas att jag låg nära gränsen till nio. Kina fick nivån över (9-10) och en pil ner. Aja, ska försöka få lite bättre, men jag var ändå ganska nöjd med resultatet för jag hade tänkt mig att jag skulle få lite sämre. Tror ändå att jag fick andra bäst i klassen (efter Kina).

Under andra hälften av grammatiken gick alla i klassen och åt lite tapas (som John bjöd på, eftersom det är han som ska åka). Kände verkligen för lite varm choklad till (vilket jag tog), varpå alla i gruppen skrattade åt mig :P. Inte så vanligt att dricka choklad på dagen här. Hehe

Här hemma har jag inte gjort så jättemycket. Målat mina naglar, tittat på TV och pratat med Kina. Däremot ska vi alldeles strax gå ut och äta middag med John. Haha, tror verkligen att han gillar vårt sällskap eftersom det var han som tyckte att vi kunde göra något. Tror han tycker ganska många andra är lite omogna, så det tar vi som en komplimang ;).

Får se om jag hinner lägga upp lite bilder när jag kommer hem =)

Ha det bra! pussar och kramar <3
Elin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0