6/11 fredag

Det blev en ganska rolig kväll med Stephanie och Johanna. Vi gick inte ut, utan vi satt bara hemma hela kvällen. Isaac kom även ner en liten stund och gjorde oss sällskap. Kina gick däremot och lade sig ganska tidigt..klockan ett tror jag det var.

På fredagsmorgonen kände Kina sig inte så bra så hon stannade hemma från skolan hela dagen. Även fast jag hade sovit ganska lite så kände jag mig ändå ganska pigg. Hehe, mina klasskamrater påpekade att jag alltid brukar se så pigg ut, även om jag inte har sovit någonting. :P
   När jag kom hem från skolan gick jag däremot och lade mig och sov väldigt länge. På kvällen tittade jag och Kina på Shrek 1 och 2. Trevligt, trevligt =).

Kram Elin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0