7/11 lördag

På lördagen låg jag till en början bara i soffan och slappade. Gick även och fyllde på lite pengar på min mobil, men eftersom det regnade var det inte så roligt att vara ute.
   Lite senare på eftermiddagen följde jag med Isaac och några av hans vänner och tittade på en basketmatch som en av deras kompisar spelade i. Efter det gick vi till en bar och åt tapas samtidigt som vi spelade lite spel. Vi satt där ganska länge så efter det gick vi direkt ut till ett par diskotek =). Det är alltid lika roligt att umgås med folk som bor i landet =). Kina ville däremot inte följa med, utan var hemma hela kvällen (fast hon gick ut och shoppade också).

Kram Elin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0