9/11 måndag

Igår sov jag som vanligt ganska länge eftersom vi inte börjar skolan förrän klockan halv tolv på måndagar ^^.
   Efter skolan satt jag och latade mig ett tag i soffan innan jag gick till familjen. Karla var som vanligt väldigt glad att se mig och kom hoppandes emot mig när jag kom =). Det är så roligt att hon tycker om att vara med mig :D
   På vägen hem gick jag förbi skolan för att säga till att jag vill ha två nya glödlampor till min taklampa. De behövde såklart veta vilken sort det var så jag ska ta med en och visa imorgon. Skulle ju kunna köpa glödlampor själv men det känns ju lite onödigt när jag kan få det där ;)

På kvällen kom Stephanie och Johanne (har tydligen stavat fel innan :P) och tittade på film. Jag gjorde läxorna lite under filmen eftersom jag redan hade sett den. Filmen var "Fred Claus" och handlar om jultomtens bror. Typisk julfilm men riktigt bra :).
   Hade även tänkt att gå upp till Isaac en stund och titta på film men min mobil ville inte fungera och jag fick inte hans meddelanden förrän sent på kvällen =/. Haha, stackars han som typ trodde att jag dissade honom helt :P.

Kramar <3
Elin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0